ما را دنبال کنید

جستجوگر

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 131
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 3
  • تعداد اعضا : 906
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 84
  • بازديد ديروز : 23
  • بازديد کننده امروز : 42
  • بازديد کننده ديروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 3
  • بازديد هفته : 344
  • بازديد ماه : 895
  • بازديد سال : 5,631
  • بازديد کلي : 160,577
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 18.220.116.90
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

آخرین ارسالی های انجمن

مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده


  1. mohammad : با عرض سلام خدمت شما استاد بزرگوار
    بنده ۳۰ سالمه و ۳ ساله که روزانه مدیتیشن و خودهیپنوتیزم و تمرینات مربوط به ماورا انجام میدم و اکثر سطوح استادی ریکی نیز همسویی هستم
    کندالینیم رو با شاکتی پات استاد که موکل داشت از راه دور تا چاکرای پنجم بالا آوردم و الان هرکاری میکنم به طرف چشم سوم یا چاکرای تاج حرکت نمیکنه
    چجوری میتونم با شما در ارتباط باشم و کندالینیم رو به چاکرای تاج برسونین و چشم سومم رو کاملا باز کنین؟!
    ممنون میشم راهنمایی دقیق کنید.


  1. Ali hemmati : سلام
    درس ها رو ادامه نمیدهید؟
    چطور میشه ادامه این دوره و دوره های دیگه رو ببینیم؟


  1. sepideh m : سلام آقاي ادوارد. شرايط خاصي براي دريافت رمز نيازه؟؟؟
    پاسخ : بله اتمام دوره های قبلی



  1. پویا اسدی : درود بر مدیر عزیز.قبل از هرچیز ازشما متشكرم بخاطر به وجود آوردن بستری مفید برای علاقمندان به علم متافیزیك.میخواستم بدونم برای گرفتن رمز چه شرایطی لازم هست؟تا با گرفتن رمز بتونم از مطالب بهترو بیشتری استفاده كنم ممنون


  1. Yaser Ahmadi : عزیز از 14سالگی شروع کردم الان به راحتی از چاکرا ریشه انرژی میاد بال و از چاکرا 7 خارج می شه در طول روز کلا همین طوری اره تو یه ماه قبل فقط با تمرکز موقع مراقبه می شد ام الان کل روز این اتفاق می وفته مگه این کندالینی نیست تاز به راحتی می تونم باهاش چاکراهامو بازو بسته کنم یا انرژی کندارو به دست منتقل کنم


  1. Yaser Ahmadi : سلام ادواردو بالاخره این رمز این دوره هارو به ما نمی دی بابا من سه ساله دارم مراقبه می کنی باز می گی برو دوره مراقبه خو من الان کندالینیم کامله از چاکرا هفت خارج می شه این همه سال مراقبه کرد رمزو بده ببینم این مطالب چی هست اصلا
    پاسخ : شما 17 سالته چجوری کندالینیت بازه؟ کندالینی حدود 30 سال زمان میبره تا باز بشه اگر هم که شما درست میگی پس این مطالب به دردتون نمیخوره