ما را دنبال کنید

جستجوگر

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 131
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 3
  • تعداد اعضا : 906
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 6
  • بازديد ديروز : 91
  • بازديد کننده امروز : 3
  • بازديد کننده ديروز : 45
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 0
  • بازديد هفته : 6
  • بازديد ماه : 908
  • بازديد سال : 5,644
  • بازديد کلي : 160,590
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 3.145.66.241
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

آخرین ارسالی های انجمن

با سلام

جادو در معنای کلی به هر عمل عجیبی میگویند که توسط جادوگر انجام جادو در تمام ادیان الهی به جز اسلام به کلی نفی شده در اسلام جادوی سیاه گناه کبیره محسوب شده و فرد جادوگر هیچ سودی در آخرت نخواهد داشت ام ما در اینجا به بحث جادوی سفید میپردازیم در کل جادو به دو دسته ی کلی تقسیم میشود:

جادوی سیاه:شامل هر جادویی که بر اراده ی فرد دیگری اثر بگذارد یا به او صدمه بزند 

جادوی سفید:شامل شفا دادن و ارتباط با فرشتگان و ..... اما از جادوی سفید هم همیشه خوب نیست و گاهی شیطانی میشود ولی ما با آنها کاری نداریم و ما در این وبلاگ به شرح قسمت های خوبش میپردازیم آن میپردازیم

همچنین ما در این وبلاگ به مباحث تله کینزی و برون فکنی و تله پاتی میپردازیم

 

به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !

برچسب ها

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده


  1. تجهیزیار : جالب بود ! سپاس از اطلاعات تان !



  1. Anna : چرا نمی تونم وارد سایت شم ؟


  1. دانا : از نظر من کلا جادو در دین اسلام حرام است و از گناهان بزرگ است و نوعی شیطان پرستی است ولی تله کنیزی و این فرق داره و ربطی به جادوگری و شیطان نداره.
    پاسخ : کمی تحقیق کنید من خودم با روحانیون برجسته ای در این زمینه مشورت کردم و از نظرشون این نوع جادو مشکلی نداشته



  1. Minoo : سلام ببخشید من خیلی به این جور مطالب علاقه دارم اگه اشکالی نداره میخواستم بدونم مرجع یا کتابی که شما از روش این مطالبو میگذارید چی هستش ممنون میشم جواب بدید
    پاسخ : منبع مشخصی نداره نتیجه ی چندین سال تحقیق خودم هست اگه کمی توی کتابهای مربوط بگردید که همگی انگلیسی هستند مطمئنا مطالب تقریبا مشابهی رو پیدا میکنید



  1. ماهان : خیلی کلی موضوعات رو مطرح میکنی لطفا جزعی تر به به مطلب ها بپرداز