ما را دنبال کنید

جستجوگر

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 131
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 1
  • تعداد اعضا : 906
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 1
  • بازديد ديروز : 91
  • بازديد کننده امروز : 0
  • بازديد کننده ديروز : 45
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 0
  • بازديد هفته : 1
  • بازديد ماه : 903
  • بازديد سال : 5,639
  • بازديد کلي : 160,585
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 3.147.61.195
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

آخرین ارسالی های انجمن

مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده


  1. مهدی : درود.
    من چطور میتونم وارد انجمن بشم و به همه مطالب دسترسی داشته باشم؟


  1. جادوگر تازه کار : سلام میشه مطلب های آموزش معجون سازی و ساخت اعصای جادویی هم بزارید.


  1. Foad : درود
    رمز را از کجا پیدا کنم ؟؟؟


  1. pooyan hero : من تو دوره مراقبه نیستم اقای ادوارد جوابمو نمیدند 100تاهم پیام دارم ولی نمیبینم لطفا رمزی رو به صورت خصوصی برای من بفرستید


  1. حسین شیرزاد : سلام به اساتید بزرگوار ببخشید که اینجا دارم پیام ارسال میکنم
    چون تازه واردم و نمیدونم از کجا و چطور باید شروع کنم ،
    در قسمت ارسال پیام هم نام کاربری دریافت کننده را نمیدونم
    چی باید بنوبسم ، لطفا راهنماییم کنید ، سپاسگذارم از اینکه عضویت
    من را پذیرفتید .


  1. pooyan hero : کلمه عبور من متافیزیک کار حرفه ای هستم ولی اینو بلد نیستم رمزو پیدا مکردم میشه بهم بدین



  1. amirreza : سلام این پست هایی که روی صفحه اصلی هست در باره چیه میشه یکم گسترده بگین چیه

    لطفا راهنمایی
    پاسخ : یکم اگه بگردید میفهمید چین



  1. پارسا نصیری : ببخشید چطور میتونم رمز دوره رو بگیرم
    سایتتون جامع ترین سایت در مورد متافیزیک به زبان فارسی است
    ممنون
    پاسخ : تو انجمن بخش مراقبه رو بگردید



  1. ارزو : درود بر سنت ماه



  1. Yaser Ahmadi : سلام رمز درس 1 به من نمیدین گفتین دوره ها به ترتیب خوب از درس 1 باید شروع کرد دیگه
    پاسخ : اول از دوره ی مراقبه شروع میکنید میتونید مطالب این دوره رو توی انجمن ببینید